وقتی سرخپوست ها هم به اهمیت سرمایه گذاری پی می برند

تا قرن ها قبایل سرخپوست آمریکا بعنوان جمعیت اقلیت، بدنبال مبارزه برای بازپس گیری رزمین های اشغال شده ی خود توسط بانکی ها بودند. این مبارزه نتیجه ای جز کشته شدن میلیونها نفر از آنها نداشت. در دهه 90 میلادی، نسل نوین این قبایل پا به شهر های آمریکا گذاشتند و برای افزایش قدرت، کسب و کارهای خود را راه اندازی کردند، اما نقطه عطف این تحول وقتی بود که نواندیشان این قبایل، راز پیشرفت آمریکاییان در جهان را یافتند و خود، همین راه را در پیش گرفتند. در 13 نوامبر 1997 یک مجموعه توریستی در گریت اسموکی کارولینای شمالی، با سرمایه گذاری بومیان چروکی افتتاح شد .

این مجموعه شامل 3 هتل مرتفع با 1000 اتاق و 100 سوییت، فروشگاه های پرشمار، رستوران ها، استخر شنا و...... بود. در سال 2004 این مجموعه 150میلیون دلار سود کرد و این مبلغ در سال 2010 به چهارصد میلیون دلار رسید . 800 زن و مرد این قبیله از عواید سرمایه گذاری خود در این مجموعه، سود بردند.

با گذشت چند سال، دیگر قبایل سرخپوست آمریکا هم به سرمایه گذاری در کسب و کارهای مختلف در آمریکا دست زدند و در حال حاضر بسیاری از کارآفرینان ایالت های مختلف این کشور، از قبایل سرخپوست ایالت متحده هستند.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز بخوانید: رهبران سرمایه گذاری جهان چگونه هستند؟

آخرین مطالب
وب سایت تخصصی بانکداری هوش مصنوعی دومان سهند

دومان سهند بانکداری بدون شعبه های فیزیکی و جایگزینی هوش مصنوعی به جای انسان را بانکداری هوشمند می نامد و معتقد است تا سال ۲۰۵۰ ، بانکداری هوشمند می شود . دومان سهند در تلاش است در مورد بانکداری هوشمند و انحصار شکنی مافیای ...