اصلاحات در بانکداری با بانکداری هوشمند

هیچ چیز ابدی نیست . وقتی زمان مرگ ستاره ها می رسد ، ذرات حاصل از تجزیه ستاره تبدیل به سیاهچاله می شود که همه چیز با هر قدرتی را به درون خود می کشد.

دین مقدس است ؛ از زمان پیدایش حضرت آدم و پیدایش پیامبران تاکنون، دینداری مقدس بوده است ولی در سال ۱۵۱۷ مارتین لوتر آلمانی (که خود کشیش بود) با نصب ۹۵ سوال بر روی کلیسا، جنبش اصلاحاتی در دین را شروع کرد که حاصل آن انشعاب شاخه پروتستان از دین مسیحیت بود.

ذات بشر اصلاح‌گر است و به مقدسات هم رحم نمی‌کند . گالیله هم با اصلاح تفکر نجومی گردش زمین به دور خورشید را اثبات کرد . داروین هم با پدیده‌ ی تکامل تفکر زیست شناسی را اصلاح کرد . مارتین لوتر کینگ با جنبش مدنی نیمه قرن بیستم در آمریکا ، نگاه نژاد پرستی را اصلاح کرد.

تاریخ پر از اصلاحات است . بانکداری از دین مقدس تر نیست و باید اصلاحات جدیدی در آن ایجاد شود . اگر یک مهندس به نام "تراویس کالانیک" توانست با سایت اشتراک خودرو یعنی اوبر به جنگ و اصلاحات در مافیای تاکسیرانی برود . ساتوشی با پول دیجیتال بیت کوین به اصلاح فکر پول کاغذی (فیات) پرداخت.

اینک وقت اصلاحات در کل سیستم بانکداری است . بانکداری هوشمند در سال‌های آینده اصلاحات بزرگی در بانکداری سنتی ایجاد خواهد کرد . تمام آنچه از واژه بانک در ذهن شما مصور می‌شود ، تا دهه آینده دستخوش تغییر خواهد شد و نام آن بانکداری هوشمند است . بانکداری سنتی می‌تواند فرار کند ولی نمی تواند از آینده پنهان شود.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز بخوانید: فدرال رزرو نماد بانکداری سنتی

آخرین مطالب
وب سایت تخصصی بانکداری هوش مصنوعی دومان سهند

دومان سهند بانکداری بدون شعبه های فیزیکی و جایگزینی هوش مصنوعی به جای انسان را بانکداری هوشمند می نامد و معتقد است تا سال ۲۰۵۰ ، بانکداری هوشمند می شود . دومان سهند در تلاش است در مورد بانکداری هوشمند و انحصار شکنی مافیای ...